6ix
mapa strony     nota prawna      Google+
 
 
12 spostrzeżeń dot. prowadzenia i kampanii na Facebooku
 
Marketing szeptany
 
Filary skuteczności kampanii marketingu rekomendacji (WoMM) i Social Media
 
Mechanizmy marketingu rekomendacji - "In the name of research", cz.1
 
Marketing szeptany - jak za jego pośrednictwem promować markę?
 
Mechanizmy marketingu rekomendacji - "In the name of research", cz. 2
 
Formy marketingu szeptanego (WoMM)
 
Zaangażowanie w kampaniach zintegrowanych
 
Jawne kampanie na forach internetowych (Rzecznik marki i Online ekspert)
 
Akcje marketingu rekomendacji (WoMM) z udziałem Liderów Opinie
 
Nowa forma marketingu szeptanego – eRzecznik marki, część I
 
Stałe wsparcie marki w sieci - część I
 
Nowa forma marketingu szeptanego – eRzecznik marki, część II
 
NPS (Net Promoter Score) - filar rekomendacji
 
Efekt ROPO (research Online, Purchase Offline) w procesie zakupowym?
 
Efekt ROPO – cichy zabójca Twojej sprzedaży
 
Infografika - Efekt ROPO w Farmacji
 
Efekt ROPO, czyli co zabija Twoją sprzedaż?
 
Efekt ROPO, czyli gdzie konkurencja przechwytuje Twoich potencjalnych klientów?
 
Efekt ROPO, czyli co wpływa nawet na 50 % Twojej sprzedaży?
 
Inbound Marketing
 
Sprzedaż napędzana dobrym słowem - część I.
 
Sprzedaż napędzana dobrym słowem - część II.
 
Kampanie na forach internetowych – rodzaje i zastosowania
 
»  Znaczenie forów internetowych w branży motoryzacyjnej - infografika
 
Znaczenie forów internetowych w bankowości - infografika
 
Online Ekspert, czyli jak stać się partnerem konsumentów na forach internetowych?
 
Infografika: Wybuch elektrowni atomowej – siła plotki w sieci
 
Znaczenie touchpointów internetowych dla marek kosmetycznych
 

Znaczenie forów internetowych
w branży motoryzacyjnej - infografika

Fora internetowe stanowią niezwykle ważny kanał w procesie sprzedaży marek z wielu kategorii produktowych.

 

Agencja 6ix WoMM & Social Media oraz Monitoring Internetu SentiOne przygotowały infografikę przedstawiającą znaczenie forów dla branży motoryzacyjnej.

 

Znaczenie forów internetowych dla sprzedaży jest szczególnie wysokie w przypadku marek, w których procesie zakupowym silnie występuje Efekt ROPO (Research Online Purchase Offline).

 

Efekt ROPO polega na zachowaniu konsumentów, którzy przed dokonaniem zakupu w tradycyjnej sieci sprzedaży offline dokonują intensywnego research’u sieci w poszukiwaniu informacji i opinii na temat planowanych zakupów.

 

W tym celu odwiedzają serwisy marek, strony i blogi eksperckie oraz fora internetowe. Informacje i opinie, które tam znajdą determinują ich decyzje zakupowe.

 

 

Efekt ROPO w motoryzacji

 

Badanie „Consumer Commerce Barometer: ROPO Scattercharts.” wykazało, że aż 70% sprzedaży samochodów w Polsce podlega Efektowi ROPO. Poniższa infografika przedstawia znaczenie forów internetowych w tym procesie.

 

 

Online Ekspert – monitoring + komunikacja na forach

 

Online Ekspert to forma oficjalnej komunikacji na forach internetowych wsparta stałym monitoringiem Internetu.

 

Usługa pozwala lokalizować konsumentów na forach znajdujących się w ostatnich fazach procesy zakupowego – tuż przed podjęciem decyzji zakupowej.

 

Po zlokalizowaniu kluczowych konsumentów Online Ekspert marki rozpoczyna z nimi oficjalna komunikację – odpowiada na ich zapytania, kieruje do eksperckich treści marki i inspiruje konsumentów do podjęcia korzystnej dla reprezentowanej marki decyzji zakupowej.

 

 

Online Ekspert jest wspólna usługą agencji 6ix WoMM & Social Media i Monitoringu Internetu SentiOne.

 

Michał Siejak

 

dyr. zarządzający 6ix WoMM & Social Media i agencji interaktywnej E_misja Interactive 360

 

 

<<
>>


Nasi partnerzy





Kontakt

Nasi Konsultanci czekają

na Twoje pytania:

 

 

Agencja 6ix Social Media

 

ul. Chłodna 48 lok. 12

00-872 Warszawa

 

tel. +48 22 257 89 81

fax. +48 22 257 89 21

 

dzial.obslugi@6ix.pl

 
 

Agencja Social Media



Skontaktuj się z nami:

Tel
    foot nuorder online eskpert