6ix
mapa strony     nota prawna      Google+
 
 
12 spostrzeżeń dot. prowadzenia i kampanii na Facebooku
 
Marketing szeptany
 
Filary skuteczności kampanii marketingu rekomendacji (WoMM) i Social Media
 
Mechanizmy marketingu rekomendacji - "In the name of research", cz.1
 
Marketing szeptany - jak za jego pośrednictwem promować markę?
 
Mechanizmy marketingu rekomendacji - "In the name of research", cz. 2
 
Formy marketingu szeptanego (WoMM)
 
Zaangażowanie w kampaniach zintegrowanych
 
Jawne kampanie na forach internetowych (Rzecznik marki i Online ekspert)
 
Akcje marketingu rekomendacji (WoMM) z udziałem Liderów Opinie
 
Nowa forma marketingu szeptanego – eRzecznik marki, część I
 
Stałe wsparcie marki w sieci - część I
 
Nowa forma marketingu szeptanego – eRzecznik marki, część II
 
NPS (Net Promoter Score) - filar rekomendacji
 
Efekt ROPO (research Online, Purchase Offline) w procesie zakupowym?
 
Efekt ROPO – cichy zabójca Twojej sprzedaży
 
Infografika - Efekt ROPO w Farmacji
 
Efekt ROPO, czyli co zabija Twoją sprzedaż?
 
Efekt ROPO, czyli gdzie konkurencja przechwytuje Twoich potencjalnych klientów?
 
Efekt ROPO, czyli co wpływa nawet na 50 % Twojej sprzedaży?
 
Inbound Marketing
 
Sprzedaż napędzana dobrym słowem - część I.
 
Sprzedaż napędzana dobrym słowem - część II.
 
Kampanie na forach internetowych – rodzaje i zastosowania
 
Znaczenie forów internetowych w branży motoryzacyjnej - infografika
 
Znaczenie forów internetowych w bankowości - infografika
 
Online Ekspert, czyli jak stać się partnerem konsumentów na forach internetowych?
 
Infografika: Wybuch elektrowni atomowej – siła plotki w sieci
 
»  Znaczenie touchpointów internetowych dla marek kosmetycznych
 

Znaczenie touchpointów internetowych dla marek kosmetycznych

Internet to wyjątkowo istotne medium dla marek kosmetycznych. Konsumentki aktywnie dyskutują i wymieniają się doświadczeniami związanymi z użytkowanymi kosmetykami.

 

Dostępne w sieci opinie i informacje potrafią skutecznie zachęcić bądź odwieźć konsumentkiod zakupu rozważanych produktów.

 

Agencja 6ix WoMM & Social Media oraz Monitoring Internetu SentiOne przygotowały infografikę badającą znaczenie forów oraz pozostałych touchpointów internetowych dla marek kosmetycznych.

 

 

Główna część badania została przeprowadzone na przykładzie marki Eveline ze względu na dużą ilość wypowiedzi na jej temat (ponad 91 tys. w ciągu ostatnich 12 miesięcy).

 

W badaniu uwzględniono m.in. takie dane jak:liczba wypowiedzi w sieci na temat najpopularniejszych marek kosmetycznych, najistotniejsze domeny i touchpointy z perspektywy marek kosmetycznych,rozkład wypowiedzi na temat marki Evelinew czasie oraz ich sentyment, a także insighty konsumenckie.

 

Jak wynika z raportu, Eveline jest jedną z najchętniej dyskutowanych marek kosmetycznych w Polsce. Konsumentki wypowiadają się o marce zwykle pozytywnie, bądź neutralnie. Uwagę zwraca sezonowość wypowiedzi -liczba dyskusji na temat kosmetyków widocznie spada w okresie zimowym.

 

Warto zwrócić  uwagę na wagę poszczególnych touchpointów w tej kategorii produktowej -  najwięcej, bo aż 22 907  wypowiedzi o marce Eveline pojawiło się na blogach, co stanowi 25% wszystkich wypowiedzi w ciągu ostatniego roku.

 

Równie ważnym touchpointem jest Facebook, gdzie marka Eveline została wspomniana prawie 22 000 razy (24%). Na trzecim miejscu plasują się fora internetowe z ponad 16 000 wypowiedzi (17%).

 

Dane na temat poszczególnych touchpointów oraz liczby wypowiedzi są szczególnie istotne
w kontekście występowania efektu ROPO (Research Online Purchase Offline) – zjawiska polegającego na poszukiwaniu informacji i opinii w Internecie, a następnie finalizowaniu transakcji w stacjonarnej sieci sprzedaży.

 

Od wiadomości do których aktywny konsument dotrze zależy czy wybierze daną bądź konkurencyjną markę. Warto więc podjąć działania, które ułatwią mu tą decyzję – m.in. rozważyć współpracę z blogerami, monitorować Social Media oraz prowadzić aktywne działania na forach internetowych. 

 

Więcej informacji na temat znaczenia forów internetowych i możliwości bezpiecznego ich zagospodarowania przez marki znajduje się na www.onlineekspert.pl

 

 

Znaczenie touchpointów internetowych dla marek kosmetycznych

<<
>>


Nasi partnerzy





Kontakt

Nasi Konsultanci czekają

na Twoje pytania:

 

 

Agencja 6ix Social Media

 

ul. Chłodna 48 lok. 12

00-872 Warszawa

 

tel. +48 22 257 89 81

fax. +48 22 257 89 21

 

dzial.obslugi@6ix.pl

 
 

Agencja Social Media



Skontaktuj się z nami:

Tel
    foot nuorder online eskpert