6ix
mapa strony     nota prawna      Google+
 
 

Buzz marketing


Czym jest buzz marketing?

 

Buzz marketing to działania, które pobudzają konsumencką rekomendację Twojej marki.


Konsumencji rekomanduja ja sobie min. w bezposrednich rozmowach, na portalach społeczościowych czy forach internetowych.

 


 

Filar kampanii buzz marketingu

 

Filarem generowania znaczącego "buzz'u" związanego z naszą maką jest wykreowanie tzw. Reason to Talk (RtT) - kontentu zwiazanego z naszą marką, który poruszy i zainteresuje konsumentów.

 

Reason to Talk to kluczowy czynnik wpływający na efektywność kampanii poprzez bezpośredni wpływ na poziom konsumenckiej rekomendacji i silę jej wirusowej propagacji.

 

Mark Hughes, autor "Buzzmarketing: Get People to Talk About Your Stuff" określa skuteczne Reason to Talk poprzez tzw. 6 przycisków szumu i są to wg. niego:

  • Tabu (seks, kłamstwo, humor toaletowy)
  • Niezwykłość
  • Oburzenie
  • Komizm
  • Przypominanie
  • Tajemnica (zarówno zatajana i ujawniana)

 

 

Buzz marketing jako kręgosłup kampanii zintegrowanych

 

Reason to Talk, który silnie porusza konsumentów i generuje ich olbrzymie zaangażowanie jest doskonałym kręgosłupem kampanii integrujących wszystkie inne narzędzia i kanały komunikacji.

 

Zobacz przykłady budowania niezwykle skutecznych kampanii zintegrowanych bazujących na silnym Reason to Talk i tym samym generujących olbrzmi buzz:

 

Podstawowymi narzędziami, które wspierają buzz marketing są:

  • współpraca z blogerami
  • marketing szeptany (kampanie na forach internetowych - Online Ekspert)
  • marketing wirusowy

 

 

<<
>>


Nasi partnerzy





Kontakt

Nasi Konsultanci czekają

na Twoje pytania:

 

 

Agencja 6ix Social Media

 

ul. Chłodna 48 lok. 12

00-872 Warszawa

 

tel. +48 22 257 89 81

fax. +48 22 257 89 21

 

dzial.obslugi@6ix.pl

 
 

Agencja Social Media



Skontaktuj się z nami:

Tel
    foot nuorder online eskpert