6ix
mapa strony     nota prawna      Google+
 
 
12 spostrzeżeń dot. prowadzenia i kampanii na Facebooku
 
Marketing szeptany
 
Filary skuteczności kampanii marketingu rekomendacji (WoMM) i Social Media
 
Mechanizmy marketingu rekomendacji - "In the name of research", cz.1
 
Marketing szeptany - jak za jego pośrednictwem promować markę?
 
Mechanizmy marketingu rekomendacji - "In the name of research", cz. 2
 
Formy marketingu szeptanego (WoMM)
 
Zaangażowanie w kampaniach zintegrowanych
 
Jawne kampanie na forach internetowych (Rzecznik marki i Online ekspert)
 
Akcje marketingu rekomendacji (WoMM) z udziałem Liderów Opinie
 
Nowa forma marketingu szeptanego – eRzecznik marki, część I
 
Stałe wsparcie marki w sieci - część I
 
Nowa forma marketingu szeptanego – eRzecznik marki, część II
 
NPS (Net Promoter Score) - filar rekomendacji
 
Efekt ROPO (research Online, Purchase Offline) w procesie zakupowym?
 
Efekt ROPO – cichy zabójca Twojej sprzedaży
 
Infografika - Efekt ROPO w Farmacji
 
Efekt ROPO, czyli co zabija Twoją sprzedaż?
 
Efekt ROPO, czyli gdzie konkurencja przechwytuje Twoich potencjalnych klientów?
 
Efekt ROPO, czyli co wpływa nawet na 50 % Twojej sprzedaży?
 
Inbound Marketing
 
Sprzedaż napędzana dobrym słowem - część I.
 
Sprzedaż napędzana dobrym słowem - część II.
 
Kampanie na forach internetowych – rodzaje i zastosowania
 
Znaczenie forów internetowych w branży motoryzacyjnej - infografika
 
Znaczenie forów internetowych w bankowości - infografika
 
Online Ekspert, czyli jak stać się partnerem konsumentów na forach internetowych?
 
Infografika: Wybuch elektrowni atomowej – siła plotki w sieci
 
Znaczenie touchpointów internetowych dla marek kosmetycznych
 
»  Reklama na fb (social media)
 

Reklama na fb (social media)

Reklama w social media odgrywa coraz większą rolę w budżetach marketingowych wszystkich świadomie planujących strategię marketingową firm, zarówno tych dużych, jak i małych. Istotną rolę w tej strategii od lat odgrywa Facebook. Nic w tym dziwnego, bowiem Facebook jest obecnie największym portalem społecznościowym i najchętniej używanym przez użytkowników w różnym wieku. Co więcej, Facebook - zwany potocznie przez użytkowników "fb" - daje ogromny potencjał reklamowy i dzięki szerokim możliwościom szczegółowego targetowania wkłada w ręce Agencji Social Media skuteczne narzędzie do działania.

 

Dlaczego potrzeba kampanii facebook'owych?

W tej chwili reklama w social media nie może ograniczać się do samego prowadzenia Facebooka. Tworzenie wartościowych treści oraz angażowanie użytkowników na fanpage wciąż jest niezwykle istotne, ale przestaje wystarczać. Nie chodzi tu tylko o pozyskiwanie nowych użytkowników, ale również o utrzymanie kontaktu z obecnymi. Portale social media nieustannie szukają nowych źródeł dochodu, co objawia się chociażby poprzez modyfikację algorytmów facebookowych odpowiedzialnych za wyświetlanie postów z fanpage'y w aktualnościach użytkowników.

 

Strony marek powstały na Facebooku w 2007 roku. Już przedtem wiele firm próbowało komunikować się różnymi sposobami przez tę platformę z użytkownikami należącymi do ich grup docelowych. Po wprowadzeniu fanpage szybko rozpoczęło się "prowadzenie facebooka" na dużą skalę, ponieważ komunikacja w social media stawała się coraz efektywniejsza. W 2010 roku algorytmy Facebooka dopuszczały zasięg organiczny w wysokości kilkunastu procent. Obecnie ten odsetek stanowi zaledwie kilka procent i odnotowywana jest tendencja spadkowa. Te działania wymusiły, aby część budżetów z prowadzenia facebooka, przenieść na reklamę na fb.

 

Jaka powinna być reklama na fb?

Dostosowana do odbiorcy, jak każda reklama. Ma to o tyle znaczenie, że Facebook pozwala targetować reklamy nie tylko ze względu na wiek odbiorców, ale także np. ze względu na ich zainteresowania. Ważne więc, aby uwzględnić to przy tworzeniu kreacji. Jeśli już o kreacji mowa, to ważne aby grafiki do reklam na fb nie zawierały za wiele tekstu. Facebook bardzo dokładnie to weryfikuje i jest w tej mierze niezwykle rygorystyczny.

 

Nie będziemy podawać dokładnych danych technicznych, bo te facebook wraz z rozwojem serwisu lubi zmieniać, podobnie jak dodawań nowe i usuwać stare funkcjonalności na fanpage. Duża zmienność facebooka wymaga ciągłego bycia na bieżąco podczas prowadzenia fanpage oraz planowania kampanii. Bywa, że rozwiązanie, które w zeszłym miesiącu rodziło duże zaangażowanie, dziś jest już w ogóle niedostępne.

<<
>>


Nasi partnerzy





Kontakt

Nasi Konsultanci czekają

na Twoje pytania ws. prowadzenia fanpage i nie tylko:

 

 

Agencja 6ix Social Media

 

Adama Idźkowskiego 4 lok.10

00-442 Warszawa

 

tel. +48 22 257 89 81

fax. +48 22 257 89 21

 

dzial.obslugi@6ix.pl


 

Social Media News!
 

Sprawdź najnowszy artykuł dot. obsługi facebooka:


 

Reklama na fb

 


lub przeczytaj inne nasze publikacje o reklamie w Social Media.

 
 

Agencja Social Media



Kontakt do agencji

Tel
    foot nuorder online eskpert