6ix
mapa strony     nota prawna      Google+
 
 
12 spostrzeżeń dot. prowadzenia i kampanii na Facebooku
 
Marketing szeptany
 
Filary skuteczności kampanii marketingu rekomendacji (WoMM) i Social Media
 
Mechanizmy marketingu rekomendacji - "In the name of research", cz.1
 
Marketing szeptany - jak za jego pośrednictwem promować markę?
 
Mechanizmy marketingu rekomendacji - "In the name of research", cz. 2
 
Formy marketingu szeptanego (WoMM)
 
Zaangażowanie w kampaniach zintegrowanych
 
Jawne kampanie na forach internetowych (Rzecznik marki i Online ekspert)
 
Akcje marketingu rekomendacji (WoMM) z udziałem Liderów Opinie
 
Nowa forma marketingu szeptanego – eRzecznik marki, część I
 
Stałe wsparcie marki w sieci - część I
 
Nowa forma marketingu szeptanego – eRzecznik marki, część II
 
NPS (Net Promoter Score) - filar rekomendacji
 
Efekt ROPO (research Online, Purchase Offline) w procesie zakupowym?
 
Efekt ROPO – cichy zabójca Twojej sprzedaży
 
Infografika - Efekt ROPO w Farmacji
 
Efekt ROPO, czyli co zabija Twoją sprzedaż?
 
Efekt ROPO, czyli gdzie konkurencja przechwytuje Twoich potencjalnych klientów?
 
Efekt ROPO, czyli co wpływa nawet na 50 % Twojej sprzedaży?
 
Inbound Marketing
 
Sprzedaż napędzana dobrym słowem - część I.
 
Sprzedaż napędzana dobrym słowem - część II.
 
Kampanie na forach internetowych – rodzaje i zastosowania
 
Znaczenie forów internetowych w branży motoryzacyjnej - infografika
 
Znaczenie forów internetowych w bankowości - infografika
 
Online Ekspert, czyli jak stać się partnerem konsumentów na forach internetowych?
 
Infografika: Wybuch elektrowni atomowej – siła plotki w sieci
 
Znaczenie touchpointów internetowych dla marek kosmetycznych
 
Reklama na fb (social media)
 
»  Obsługa social media - posty to nie wszystko
 

Obsługa social media - posty to nie wszystko

Nie można ograniczyć obsługi social media jedynie do publikacji postów na fanpage i wie powinna mieć tego świadomość nie tylko każda agencja social media, ale każdy, kto zamierza wesprzeć budowanie wizerunku swojej marki poprzez ten kanał. Ciekawe, kreatywne posty to świetna baza dla kampanii na facebooku i punkt wyjścia do dalszych działań. Bez przemyślanych materiałów nie można myśleć o jakiejkolwiek obsłudze social mediów. Humor, osadzenie w kontekście bieżących wydarzeń, czy inspirująca kreacja to ważne aspekty, bez których trudno zdobyć uwagę odbiorcy. Mimo to posty przestają być wartością samą w sobie. Wartością staje się to do czego prowadzą - stają się impulsem do KOMUNIKACJI. Tutaj social media pozostawiają szerokie pole do działania.  

Kotlin - przykład obsługi social media na fanpage

 

Komunikacja - główny cel obsługi social mediów

Niegdyś komentarze, polubienia (lub instagramowe serduszka) i udostępnienia (lub twitterowe retweety) zbierano głównie po to, aby lepiej wypromować post. Owszem, każda aktywność zwiększa szanse na poszerzenie zasięgu, ale dziś w profesjonalnym marketingu nie jest już ona jedynie narzędziem - jest wartością samą w sobie. Zauważono bowiem, że sama ekspozycja na reklamę/post to za mało. Prawdziwy sukces w obsłudze social media uzyskuje się wtedy, kiedy użytkownicy zaczynają o marce mówić, dyskutować, wymieniać się doświadczeniami, utożsamiać się z nią, tworzyć społeczność userów. W social mediach komunikacja powinna więc przebiegać wg 3-etapowego schematu - impuls (post, wideo, infografika) - reakcja konsumenta - feedback marki. 

 

W nowoczesnym marketingu (4C) komunikacja zastąpiła promocję, króra stała się jedynie jednym z przejawów całej komunikacji marki. W internecie, królestwie Social Mediów, gdzie często użytkownik-konsument narzuca formę interakcji, komunikacja z marką jest wręcz wymuszana przez odbiorców. To oni w komentarzach i prywatnych wiadomościach nie tylko reagują na komunikaty przekazywany w postach, ale dzielą się swoimi opiniami i doświadczeniami związanymi z marką. Reagowanie na nie również należy do podstaw obsługi social media - zachęca innych do wypowiedzi, domyka sprzedaż, pozwala kreaować wizerunek marki.

 

Grywalizacja - zaangażuj ich bardziej

 

 

Inną formą zaangażowania uczestników i budowania marki poprzez obsługę social media, jest stworzenie poprzez agencję social media specjalnych aplikacji na Facebooka, które nie tylko przyciągną uwagę konsumentów, ale mogą być świetnym narzędziem do wprowadzenia promocji, akcji rabatowych czy promocji nowego produktu lub usługi. 

Indywidualnie zaprojektowana aplikacja i dedykowana kreacja nie tylko pobudzą odbiorców do działania, ale zapewnią działanie viralowe. Pozytywne doświadczenia z obsługą aplikacji przeniosą się na wizerunek marki i będą dalej przekazywane innym. 

<<
>>


Nasi partnerzy





Kontakt

Nasi Konsultanci czekają

na Twoje pytania ws. prowadzenia fanpage i nie tylko:

 

 

Agencja 6ix Social Media

 

Adama Idźkowskiego 4 lok.10

00-442 Warszawa

 

tel. +48 22 257 89 81

fax. +48 22 257 89 21

 

dzial.obslugi@6ix.pl


 

Social Media News!
 

Sprawdź najnowszy artykuł dot. obsługi social media:



 

Posty
to nie wszystko

 


lub przeczytaj inne nasze publikacje o reklamie w Social Media.

 
 

Agencja Social Media



Kontakt do agencji

Tel
    foot nuorder online eskpert