6ix
mapa strony     nota prawna      Google+
 
 

"In the name of research"

"In the name of research" to rozbudowane działania i kampanie, których mechanizm zakłada formę realnego lub wirtualnego badania konsumentów- Liderów Opinii, którego tematem może być sam produkt lub jakiekolwiek elementy jego otoczenia – np. opakowanie, kampania, event, serwis, itd.

 

Mechanizm "In the name of research" jest formą zaawansowanych działań marketngu szeptanego (WoMM)

 

Tego typu kampania zawiera w sobie najczęściej mechanizm product trial  & seeding.

 

Zobacz publikacje: 

 

“In the name of research” - cz.I

Liderzy Opinii – filar efektywnej rekomendacji

 

Zobacz w ofercie 6ix:

Kampanie product trial & seeding

Kampanie "In the name of research"

 

 

<<
>>


Nasi partnerzy





Kontakt

Nasi Konsultanci czekają

na Twoje pytania:

 

 

Agencja 6ix Social Media

 

ul. Chłodna 48 lok. 12

00-872 Warszawa

 

tel. +48 22 257 89 81

fax. +48 22 257 89 21

 

dzial.obslugi@6ix.pl

 
 

Agencja Social Media



Skontaktuj się z nami:

Tel
    foot nuorder online eskpert