6ix
mapa strony     nota prawna      Google+
 
 

Współpraca z blogerami

 

Agencja 6ix Social Media oferuje Twojej marce kompleksowa obsługę współpracy z blogerami.

 

Blogerzy to Liderzy Opinii budujący bardzo wiarygodną rekomendację (WoM) i zasięg.

 

 Akcja

 

Kampania z udziałem 50 współpracujących blogerów dla Priorin Extra (Bayer)

 

 

Benefity współpracy z blogerami

  • Ponad 70% konsumentów ufa opiniom zamieszczonym na blogach
  • Kampanie na blogach potrafią generować bardzo duży i jednocześnie niskokosztowy zasięg
  • Wpisy na blogach docierają do najbardziej zaangażowanych, aktywnych konsumentów

 

Przedstawione benefity jednoznacznie wskazują, że współpraca z blogerami jest bardzo efektywna.

 

Popularne blogi osiągają zasięgi porównywalne do dużych serwisów internetowych prowadzonych przez profesjonalne redakcje, poza tym generują rekomendacje o nieporównywalnej wiarygodności - warto rozważyć współpracę z takimi blogerami.

 

Blogerzy są naturalnymi Liderami Opinii w ramach kategorii produktowych o których piszą.

 

Oznacza to, że mają bezpośredni wpływ na preferencje, opinie i decyzje zakupowe swoich czytelników.

 

Czytelnicy ufają rekomendacjom i recenzjom blogerów zdecydowanie chętniej
niż bezpośrednim przekazom reklamowym marek.

 

 

 

Fotografia na jednym z blogów zrobione do akcji dla marki Oillan

 

 

Oferujemy kompleksową obsługę współpracy
z blogerami

 

Współpracujemy m.in. z autorami blogów:

  • Modowych
  • Kosmetycznych
  • Parentingowych
  • Technologicznych
  • Sportowych
  • Lifestylowych
  • Kulinarnych

 

 

Zajmujemy się obsługą wszystkich etapów współpracy z blogerami

  1. Selekcją blogów i wideoblogów
  2. Rekrutacją blogerów
  3. Wysyłką produktów do blogerów (kampanie seedingowe)
  4. Bieżącą komunikacją z blogerami
  5. Produkcją brandowanych materiałów dla blogerów
  6. Obsługą prawną współpracy
  7. Nadzorowaniem procesu publikacji recenzji na blogach

 

 

 

Współpraca z blogerami dla marki Demsa (USP Zdrowie)

 

 

Jaką wartość dla marek ma współpraca blogerami?

 

Blogerzy to Liderzy Opinii, osoby prowadzące własne strony internetowe (tzw. blogi), na których regularnie umieszczają artykuły, opinie i komentarze. 

 

Blogi zwykle związane są z konkretną kategorią produktową.

 

Wiarygodnośc blogerów powoduje, że komunikaty przez nich zamieszczane maja duże znaczenie i wartośc dla konsumentów i tym samym dla marek.

 

 

Profesjonalizacja blogów

 

Ostatnie lata przyniosły intensywną profesjonalizację blogosfery.

 

Wielu blogerów otworzyło się na oferty współpracy z markami.

 

Najbardziej popularny kształt współpracy na linii bloger – marka polega na testowaniu produktów marki przez blogera, a następnie opublikowaniu recenzji na blogu.

 

Coraz więcej firm jest zainteresowanych taką współpracą z blogerami.

 

 

Zobacz także:

 

> Kampanie z udziałem Liderów Opinii

> Online Ekspert – kampanie na forach internetowych wsparte monitoringiem

 

<<
>>


Nasi partnerzy





Kontakt
 
 

Agencja Social Media