Współpraca z blogerami
Agencja 6ix Social Media oferuje Twojej marce kompleksowa obsługę współpracy z blogerami.
Blogerzy to Liderzy Opinii budujący bardzo wiarygodną rekomendację (WoM) i zasięg.
Akcja
Kampania z udziałem 50 współpracujących blogerów dla Priorin Extra (Bayer)
Benefity współpracy z blogerami
- Ponad 70% konsumentów ufa opiniom zamieszczonym na blogach
- Kampanie na blogach potrafią generować bardzo duży i jednocześnie niskokosztowy zasięg
- Wpisy na blogach docierają do najbardziej zaangażowanych, aktywnych konsumentów
Przedstawione benefity jednoznacznie wskazują, że współpraca z blogerami jest bardzo efektywna.
Popularne blogi osiągają zasięgi porównywalne do dużych serwisów internetowych prowadzonych przez profesjonalne redakcje, poza tym generują rekomendacje o nieporównywalnej wiarygodności - warto rozważyć współpracę z takimi blogerami.
Blogerzy są naturalnymi Liderami Opinii w ramach kategorii produktowych o których piszą.
Oznacza to, że mają bezpośredni wpływ na preferencje, opinie i decyzje zakupowe swoich czytelników.
Czytelnicy ufają rekomendacjom i recenzjom blogerów zdecydowanie chętniej
niż bezpośrednim przekazom reklamowym marek.
Fotografia na jednym z blogów zrobione do akcji dla marki Oillan
Oferujemy kompleksową obsługę współpracy
z blogerami
Współpracujemy m.in. z autorami blogów:
- Modowych
- Kosmetycznych
- Parentingowych
- Technologicznych
- Sportowych
- Lifestylowych
- Kulinarnych
Zajmujemy się obsługą wszystkich etapów współpracy z blogerami
- Selekcją blogów i wideoblogów
- Rekrutacją blogerów
- Wysyłką produktów do blogerów (kampanie seedingowe)
- Bieżącą komunikacją z blogerami
- Produkcją brandowanych materiałów dla blogerów
- Obsługą prawną współpracy
- Nadzorowaniem procesu publikacji recenzji na blogach
Współpraca z blogerami dla marki Demsa (USP Zdrowie)
Jaką wartość dla marek ma współpraca blogerami?
Blogerzy to Liderzy Opinii, osoby prowadzące własne strony internetowe (tzw. blogi), na których regularnie umieszczają artykuły, opinie i komentarze.
Blogi zwykle związane są z konkretną kategorią produktową.
Wiarygodnośc blogerów powoduje, że komunikaty przez nich zamieszczane maja duże znaczenie i wartośc dla konsumentów i tym samym dla marek.
Profesjonalizacja blogów
Ostatnie lata przyniosły intensywną profesjonalizację blogosfery.
Wielu blogerów otworzyło się na oferty współpracy z markami.
Najbardziej popularny kształt współpracy na linii bloger – marka polega na testowaniu produktów marki przez blogera, a następnie opublikowaniu recenzji na blogu.
Coraz więcej firm jest zainteresowanych taką współpracą z blogerami.
Zobacz także:
> Kampanie z udziałem Liderów Opinii
> Online Ekspert – kampanie na forach internetowych wsparte monitoringiem