6ix
mapa strony     nota prawna      Google+
 
 

Online Ekspert - jawne kampanie na forach internetowych

 

Online Ekspert - Twój przedstawiciel na forach internetowych

 

Kampanie Online Eksperta są jawnym i bezpiecznym sposobem komunikacji i uszczelnienia sprzedaży, docenianym przez konsumentów i uznane marki.

 

Online Ekspert jawnie doradza Twoim potencjalnym klientom, którzy szukają informacji przedzakupowych na forach internetowych.

 

Online Ekspert dysponuje ekspercką wiedzą z Twojej branży: 

  • posiada odpowiednie wykształcenie kierunkowe
  • przechodzi odpowiednie szkolenia dotyczące Twojej marki

Konsumenci bardzo cenią sobie jego eksperckie i kontekstowe doradztwo.

 

 

Zalety działań Online Eksperta na forach internetowych

 

Dzięki poradom Online Eksperta zdecydowanie większa ilość konsumentów dokonuje ostatecznego zakupu Twojej marki. Wpisy Online Eksperta korzystnie wpływają na SEO i reputację Twojej marki w Google.

 

Z Twoimi potencjalnymi klientami na forach internetowych Online Ekspert komunikuje się w sposób jawny, co zapewnia reprezentowanej marce pełne bezpieczeństwo komunikacji.

 

Online Ekspert jest zawsze podpisany jako oficjalny przedstawiciel Twojej marki.

 

 

Jak działa kampania Online Eksperta?

 

Specjalistyczny software monitoruje fora internetowe i namierza rozmowy konsumentów znajdujących się w ostatniej fazie procesu zakupowego

 

Online Ekspert włącza się w te rozmowy - ekspercko i kontekstowo odpowiada na pytania Twoich potencjalnych klientów ułatwiając im podjęcie dezycji zakupowej

 

Online Ekspert włącza się w te rozmowy - ekspercko i kontekstowo odpowiada na pytania Twoich potencjalnych klientów ułatwiając im podjęcie dezycji zakupowej

 

W sytuacjach najbardziej wymagających Online Ekspert konsultuje swoje odpowiedzi z wyznaczonym opiekunem merytorycznym ze strony reprezentowanej marki

 

 

Dlaczego warto prowadzić kampanie na forach internetowych*?

 

40% konsumentów deklaruje, że zmieniło zdanie na temat marki pod wpływem opinii znalezionych w sieci

 

ok. 50% klientów w wybranych kategoriach przed zakupem sprawdza opinie na temat marki w Internecie

 

8 na 10 klientów, którzy podjęli dezycję na podstawie researchu w sieci nie zmienia jej w punkcie sprzedaży

 

70% konsumentów udzielających się na forach ufa informacjom, które tam znajdują – to ponad 6 milionów potencjalnych klientów.

 

Na 20 największych w Polsce forach internetowych jest zarejestrowanych 8 760 000 konsumentów

 

63% porównuje modele produktów i szuka informacji o cenie

 

* Dane: Consumer Barometer with Google

 

 

Cennik kampanii Online Eksperta

 

 

Nasze doświadczenie bazuje na ponad 250 kampaniach min. dla:

 

 

 

<<
>>


Nasi partnerzy





Kontakt
 
 

Agencja Social Media