Online Ekspert - jawne kampanie na forach internetowych
Online Ekspert - Twój przedstawiciel na forach internetowych
Kampanie Online Eksperta są jawnym i bezpiecznym sposobem komunikacji i uszczelnienia sprzedaży, docenianym przez konsumentów i uznane marki.
Online Ekspert jawnie doradza Twoim potencjalnym klientom, którzy szukają informacji przedzakupowych na forach internetowych.
Online Ekspert dysponuje ekspercką wiedzą z Twojej branży:
- posiada odpowiednie wykształcenie kierunkowe
- przechodzi odpowiednie szkolenia dotyczące Twojej marki
Konsumenci bardzo cenią sobie jego eksperckie i kontekstowe doradztwo.
Zalety działań Online Eksperta na forach internetowych
Dzięki poradom Online Eksperta zdecydowanie większa ilość konsumentów dokonuje ostatecznego zakupu Twojej marki. Wpisy Online Eksperta korzystnie wpływają na SEO i reputację Twojej marki w Google.
Z Twoimi potencjalnymi klientami na forach internetowych Online Ekspert komunikuje się w sposób jawny, co zapewnia reprezentowanej marce pełne bezpieczeństwo komunikacji.
Online Ekspert jest zawsze podpisany jako oficjalny przedstawiciel Twojej marki.
Jak działa kampania Online Eksperta?
Specjalistyczny software monitoruje fora internetowe i namierza rozmowy konsumentów znajdujących się w ostatniej fazie procesu zakupowego
Online Ekspert włącza się w te rozmowy - ekspercko i kontekstowo odpowiada na pytania Twoich potencjalnych klientów ułatwiając im podjęcie dezycji zakupowej
Online Ekspert włącza się w te rozmowy - ekspercko i kontekstowo odpowiada na pytania Twoich potencjalnych klientów ułatwiając im podjęcie dezycji zakupowej
W sytuacjach najbardziej wymagających Online Ekspert konsultuje swoje odpowiedzi z wyznaczonym opiekunem merytorycznym ze strony reprezentowanej marki
Dlaczego warto prowadzić kampanie na forach internetowych*?
40% konsumentów deklaruje, że zmieniło zdanie na temat marki pod wpływem opinii znalezionych w sieci
ok. 50% klientów w wybranych kategoriach przed zakupem sprawdza opinie na temat marki w Internecie
8 na 10 klientów, którzy podjęli dezycję na podstawie researchu w sieci nie zmienia jej w punkcie sprzedaży
70% konsumentów udzielających się na forach ufa informacjom, które tam znajdują – to ponad 6 milionów potencjalnych klientów.
Na 20 największych w Polsce forach internetowych jest zarejestrowanych 8 760 000 konsumentów
63% porównuje modele produktów i szuka informacji o cenie
* Dane: Consumer Barometer with Google
Cennik kampanii Online Eksperta
Nasze doświadczenie bazuje na ponad 250 kampaniach min. dla: