6ix
mapa strony     nota prawna      Google+
 
 

Marketing zintegrowany z użyciem WoMM i Social Media


Mechanizmy WoMM jako filar akcji marketingu zintegrowanego

 

Ilość dostępnych mechanizmów rekomendacyjnych i technik WoMM pozwala nam realizować szerokie spektrum celów marki.



Akcja "Posadź Drzewo" dla marki Tetra Pak

 

Akcja "Posadź Drzewo" dla marki Tetra Pak. Wyniki po 2 tygodniach akcji bez wsparcia mediowego: 780 tys. UU na serwisie, 70 tys. osób 

 

Nasze kompetencje pozwalają nam przeprowadzać dla Twojej marki bardzo rozbudowane kampanie wykorzystujące szeroki wachlarz działań wspierających - min.:

  • kampannie PPC, display, performance
  • PR i ePR
  • kampanie SEO i SEM
  • amplifying internetowy (znany też pod nazwą marketing szeptany)
  • działania interaktywne
  • budowanie i zarządzanie konsumenckimi bazami danych
  • działania w Social Media
  • mailingi
  • działania BTL  (konkursy, promocje, programy konsumenckie)

 

Rozumiemy ideę marketingu 360

Wiemy, że WoMM stanowi jedynie część media-mixu. Dlatego planując i realizując nasze usługi myślimy szeroko i integrujemy je z pozostałymi kanałami dotarcia.

 

 

Integrujemy media i aktywności konsumenckie

Mamy bogate doświadczenie w budowaniu platform wspierających długookresowe cele marki w taki sposób, aby łatwo było je zintegrować z taktycznymi działaniami, takimi jak konkursy i akcje konsumenckie.

 

Nasze działania optymalizujemy pod kątem uzyskania efektu synergii wraz z kampanią mediową
i planowanymi działaniami ATL / BTL.

 

Rozmawiamy i konsultujemy nasze propozycje z innymi agencjami obsługującymi naszych Klientów - dzięki temu udaje się nam działać skuteczniej i wspólnie optymalizować nasze działania.

 

 

Co możemy dla Ciebie zrobić?

  • Przeprowadzamy na nich aktywności marketingowe, takie jak: konkursy, loterie, akcje na Liderach Opinii, programy konsumenckie, programy lojalnościowe
  • Integrujemy nasze działania z pozostałymi kanałami dotarcia
  • Prowadzimy monitoring Infosfery i konkurencji
  • Dostarczamy mierzalną informację wspomagającą decyzje marketingowe

 

Zintegrowana kampania "Akademia Troskliwej Mamy" wykorzystująca mechanizmy WoMM 

 

Zintegrowana kampania "Akademia Troskliwej Mamy" oparta o mechanizmy WoMM dla marki Cleanic.

 

Zobacz także:

> Amplifying internetowy

> Kampanie w Social Mediach

> Szkolenia NuOrder Academy

 

<<
>>


Nasi partnerzy





Kontakt
 
 

Agencja Social Media