Marketing zintegrowany z użyciem WoMM i Social Media
Mechanizmy WoMM jako filar akcji marketingu zintegrowanego
Ilość dostępnych mechanizmów rekomendacyjnych i technik WoMM pozwala nam realizować szerokie spektrum celów marki.
Akcja "Posadź Drzewo" dla marki Tetra Pak. Wyniki po 2 tygodniach akcji bez wsparcia mediowego: 780 tys. UU na serwisie, 70 tys. osób
Nasze kompetencje pozwalają nam przeprowadzać dla Twojej marki bardzo rozbudowane kampanie wykorzystujące szeroki wachlarz działań wspierających - min.:
- kampannie PPC, display, performance
- PR i ePR
- kampanie SEO i SEM
- amplifying internetowy (znany też pod nazwą marketing szeptany)
- działania interaktywne
- budowanie i zarządzanie konsumenckimi bazami danych
- działania w Social Media
- mailingi
- działania BTL (konkursy, promocje, programy konsumenckie)
Rozumiemy ideę marketingu 360
Wiemy, że WoMM stanowi jedynie część media-mixu. Dlatego planując i realizując nasze usługi myślimy szeroko i integrujemy je z pozostałymi kanałami dotarcia.
Integrujemy media i aktywności konsumenckie
Mamy bogate doświadczenie w budowaniu platform wspierających długookresowe cele marki w taki sposób, aby łatwo było je zintegrować z taktycznymi działaniami, takimi jak konkursy i akcje konsumenckie.
Nasze działania optymalizujemy pod kątem uzyskania efektu synergii wraz z kampanią mediową
i planowanymi działaniami ATL / BTL.
Rozmawiamy i konsultujemy nasze propozycje z innymi agencjami obsługującymi naszych Klientów - dzięki temu udaje się nam działać skuteczniej i wspólnie optymalizować nasze działania.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
- Przeprowadzamy na nich aktywności marketingowe, takie jak: konkursy, loterie, akcje na Liderach Opinii, programy konsumenckie, programy lojalnościowe
- Integrujemy nasze działania z pozostałymi kanałami dotarcia
- Prowadzimy monitoring Infosfery i konkurencji
- Dostarczamy mierzalną informację wspomagającą decyzje marketingowe
Zintegrowana kampania "Akademia Troskliwej Mamy" oparta o mechanizmy WoMM dla marki Cleanic.
Zobacz także: