6ix
mapa strony     nota prawna      Google+
 
 

Kampanie marketingu rekomendacji "In the name of research"


„In the name of research” to jeden z ciekawszych mechanizmów marketingu rekomendacji.

Jest on rozwinięciem kampanii product trial & seeding to bardzo interesujący i rozwojowy mechanizm, który pozwala markom kreować i komunikować otwartość na dialog i ich bliskość z konsumentem.

 

 

Social media, Amplifying, In the name of research,

 

Serwis kampanii "In the name of research" prowadzonej dla Cleanic Kindii

 

 

Mechanizm kampanii marketingu rekomendacji "In the name of research"

 

W największym uproszczeniu idea mechanizmu „In the name of research” zakłada zaproszenie Liderów Opinii do projektu, którego komunikacyjna osią jest badanie produktu, usługi lub/i elementów jego szeroko pojętego marketingowego otoczenia, takich jak np.:

  • opakowania lub ich elementy (często wersje limitowane)
  • koncepty komunikacyjne
  • koncepty sprzedażowe
  • sposoby używania

 

 

 Jakie cele może realizować kampania "In the name of research"?

 

"In the name of Research" pozwoli Ci zrealizować cele od jakościowych do zasięgowe,
ze wszystkimi możliwymi mutacjami obu wymienionych.

 

Oto niektóre z nich:

  • Zwiększenie znajomości marki wśród wybranej grupy Liderów Opinii
  • Zbudowanie tożsamości marki jako marki:
    • przyjaznej
    • bliskiej konsumentom
    • otwartej na dialog
  • Zbudowanie wiarygodności marki i dużego zaufania  konsumentów.
  • Stymulacja trialu produktów / usług marki wśród wybranych Liderów Opinii.
  • Zebranie opinii grupy docelowej na temat produktów / usług marki.
  • Zbudowanie określonego wolumenu bazy konsumentów marki.

 

 

Kluczowe elementy kampanii opartych o w/w mechanizm to:

  • Wsparcie mediowe projektu (opcja)
  • Precyzyjny wybór Liderów Opinii
  • Efektywny kosztowo seeding produktów
  • Obsługa Liderów Opinii
  • Raport post test
  • Zamykająca kampania mediowa (opcja)
  • Dalsza obsługa i maksymalizacja wartości konsumenckiej bazy danych

 

Zarówno cele jaki i sam mechanizm powinny być traktowane jako elementy mocno modyfikowalne – siła mechanizmu „In the name of research” bierze się min. z dopasowania go do celów akcji i wpisania w dużo szerszy kontekst kampanii marketingu zintegrowanego, która zmaksymalizuje jego efekty.

 

Nadaje się zarówno do przeprowadzania małych akcji dla 500 Liderów Opinii jak i potężnych działań zasięgowych, oczywiście z założeniem odpowiedniego wsparcia medialnego.

 

 

 Kampania dla marki BitBank

 

Landing Page kampanii "In the name of research" realizowanej dla marki BitBank

 

 

Zobacz także:

> Amplifying internetowy

> Kampanie w Social Mediach

> Szkolenia NuOrder Academy

 

<<
>>


Nasi partnerzy





Kontakt
 
 

Agencja Social Media