6ix
mapa strony     nota prawna      Google+
 
 

Mapa strony

Agencja 6ix Social Media
        Aktualności agencji 6ix Social Media
        Misja agencji 6ix Social Media
        Michał Siejak
        NuOrder
Praca w agencji 6ix Social Media (Warszawa)
        New Business Manager
        Junior Social Media Executive
        Junior Social Media Executive
Oferta agencji 6ix Social Media
        Reklama na Facebooku i Instagramie (Facebook Ads)
        Marketing zintegrowany z użyciem WoMM i Social Media
        Social Media marketing
        Marketing szeptany
        Marketing rekomendacji (WoMM)
        Kampanie marketingu rekomendacji "In the name of research"
        Prowadzenie fanpage na Facebooku
        eRzecznik marki - jawne kampanie na forach
        Kampanie z udziałem Liderów Opinii
        Współpraca z blogerami
        Online Ekspert - jawne kampanie na forach internetowych
        SERM – zarządzanie reputacją marki w wyszukiwarkach
        Programy ambasadorskie
        Influencer marketing
Klienci Agencji 6ix Social Media
ABC Social Media
        WoM
        WoMM
        Amplifying internetowy
        Social Media
        Product Seeding
        Buzz Marketing
        Evangelist Marketing
        Trendsetting
        Marketing wirusowy
        Cause marketing
        "In the name of research"
        Trial & Seeding
        Community marketing
        Liderzy Opinii
        Prosument
        Marketing szeptany
        eRzecznik marki
        Eksperci Marki
        Product trial
        Sampling produktu
        Marketing rekomendacji
        Współpraca z blogerami
        Reklama na Facebook'u
        Reklama w Social Media
Agencja 6ix Social Media
Nota prawna
Mapa strony
Publikacje agencji 6ix Social Media
        Narzędzia Social Media - marketing szeptany
        Zaangażowanie w kampaniach zintegrowanych
        Marketing szeptany
        Mechanizmy marketingu rekomendacji - "In the name of research", cz.1
        Mechanizmy marketingu rekomendacji - "In the name of research", cz. 2
        Marketing szeptany - jak za jego pośrednictwem promować markę?
        Stałe wsparcie marki w sieci i Social Media - część I
        Liderzy Opinii i influenserzy – filar efektywnej rekomendacji w Social Media
        eRzecznik marki, część I
        eRzecznik marki, część II
        Marketing szeptany (WoMM) jako formy działań Social Media
        NPS (Net Promoter Score) - filar rekomendacji
        Jawne kampanie na forach internetowych (Rzecznik marki i Online ekspert)
        Akcje marketingu rekomendacji (WoMM) z udziałem Liderów Opinie
        Efekt ROPO – cichy zabójca Twojej sprzedaży
        Efekt ROPO (research Online, Purchase Offline) w procesie zakupowym?
        Infografika - Efekt ROPO w Farmacji
        Efekt ROPO, czyli co zabija Twoją sprzedaż?
         Efekt ROPO, czyli gdzie konkurencja przechwytuje Twoich potencjalnych klientów?
        Efekt ROPO, czyli co wpływa nawet na 50 % Twojej sprzedaży?
        Inbound Marketing
        Narzędzia Social Media - Sprzedaż napędzana dobrym słowem - część I.
        Narzędzia Social Media - Sprzedaż napędzana dobrym słowem - część II.
        Social Media - 12 spostrzeżeń dot. prowadzenia i kampanii na Facebooku
        Narzędzia Social Media - Kampanie na forach internetowych – rodzaje i zastosowania
        Znaczenie forów internetowych w branży motoryzacyjnej - infografika
        Znaczenie forów internetowych w bankowości - infografika
        Online Ekspert, czyli jak stać się partnerem konsumentów na forach internetowych?
        Infografika: Wybuch elektrowni atomowej – siła plotki w sieci
        Znaczenie touchpointów internetowych dla marek kosmetycznych
        Narzędzia agencji Social Media - kampanie na Facebooku
        Obsługa Social Media - posty to nie wszystko
Realizacje agencji 6ix Social Media
Aktualności agencji 6ix Social Media
Strona główna

Nasi partnerzy





Kontakt
 
 

Agencja Social Media