Programy ambasadorskie
Programy ambasadorskie to skuteczny sposób budowania głębokiego doświadczenia marki i tym samym niezwykle wiarygodnej rekomendacji (WoMM).
Konstruując programy ambasadorskie unikamy korzystania z gotowych baz Liderów Opinii (KOL). Ambasadorzy marki są zawsze rekrutowani jakościowo i indywidualnie do każdego programu ambasadorskiego.
Dzięki temu możesz mieć pewność, że nasze programy ambasadorskie umożliwiają nie tylko dotarcie do kluczowych Liderów Opinii, ale również budowanie trwałej, opartej na zaufaniu relacji z tymi najbardziej opiniotwórczymi.
Czym są programy ambasadorskie?
Programy ambasadorskie to narzędzie, które pozwala m.in. na:
-
Dotarcie do opiniotwórczej, najaktywniejszej i wyselekcjonowanej grupy konsumentów, tzw. Kluczowych Liderów Opinii (KOL) i wykreowanie z nich Ambasadorów Marki
-
Budowanie szerokiego i wiarygodnego samplingu/trialu Twojej marki.
-
Generowanie niezwykle wiarygodnej rekomendacji kształtującej opinie zakupowe w grupie docelowej
-
Budowanie wizerunku marki otwartej i zorientowanej na konsumenta
-
Pozyskiwanie obiektywnych, wiarygodnych opinii o swoim produkcie, firmie
i ofercie.
-
Ich wykorzystanie w późniejszej komunikacji pozwala zwiększyć wiarygodność marki
-
Bezpośrednie promowanie produktu w grupie docelowej z pominięciem mediów
Rys. 1. Liderzy Opinii w kampanii Power Balance - wykorzystanie siły Ambasadorów Marki
w launchu marki
Rys. 2. Ambasador Marki - Marcin Żewłakow
Rys. 3. Ambasador Marki - Konrad Wasielewski
Rys. 4. Ambasador Marki - Mariusz Jurasik
Rys. 5. Ambasador Marki - Dawid Cygan Kostecki
Rys. 6. Ambasadorzy Marki - Tytan AZS Częstochowa
Rys. 7. Ambasadorzy Marki - Lech Poznań
Zobacz także:
> Współpraca z blogerami
> Kampanie z udziałem Liderów Opinii
> Case study Power Balance