6ix
mapa strony     nota prawna      Google+
 
 
Social Media - 12 spostrzeżeń dot. prowadzenia i kampanii na Facebooku
 
Marketing szeptany
 
Mechanizmy marketingu rekomendacji - "In the name of research", cz.1
 
Mechanizmy marketingu rekomendacji - "In the name of research", cz. 2
 
Marketing szeptany - jak za jego pośrednictwem promować markę?
 
Narzędzia Social Media - marketing szeptany
 
Marketing szeptany (WoMM) jako formy działań Social Media
 
Zaangażowanie w kampaniach zintegrowanych
 
Liderzy Opinii i influenserzy – filar efektywnej rekomendacji w Social Media
 
Jawne kampanie na forach internetowych (Rzecznik marki i Online ekspert)
 
Akcje marketingu rekomendacji (WoMM) z udziałem Liderów Opinie
 
eRzecznik marki, część I
 
Stałe wsparcie marki w sieci i Social Media - część I
 
eRzecznik marki, część II
 
NPS (Net Promoter Score) - filar rekomendacji
 
Efekt ROPO (research Online, Purchase Offline) w procesie zakupowym?
 
Efekt ROPO – cichy zabójca Twojej sprzedaży
 
Infografika - Efekt ROPO w Farmacji
 
Efekt ROPO, czyli co zabija Twoją sprzedaż?
 
Efekt ROPO, czyli gdzie konkurencja przechwytuje Twoich potencjalnych klientów?
 
Efekt ROPO, czyli co wpływa nawet na 50 % Twojej sprzedaży?
 
Inbound Marketing
 
Narzędzia Social Media - Sprzedaż napędzana dobrym słowem - część I.
 
Narzędzia Social Media - Sprzedaż napędzana dobrym słowem - część II.
 
Narzędzia Social Media - Kampanie na forach internetowych – rodzaje i zastosowania
 
Znaczenie forów internetowych w branży motoryzacyjnej - infografika
 
Znaczenie forów internetowych w bankowości - infografika
 
Online Ekspert, czyli jak stać się partnerem konsumentów na forach internetowych?
 
Infografika: Wybuch elektrowni atomowej – siła plotki w sieci
 
Znaczenie touchpointów internetowych dla marek kosmetycznych
 
Narzędzia agencji Social Media - kampanie na Facebooku
 
Obsługa Social Media - posty to nie wszystko
 

Publikacje agencji 6ix Social Media

 

Kampania dla marki Big Star

 

Zapraszamy do lektury publikacji naszej agencji, w których poruszamy tematykę działań Social Media i ich implementacji w złożone akcje marketingu zintegrowanego.

 

W naszych publikacjach skupiamy się na wyczerpującym przedstawieniu praktycznych zagadnień dotyczących akcji w kanałach Social Media i wykorzystujących mechanizmy WoMM.

 

Miłej lektury!

 

Michał Siejak
dyr. zarządzający 6ix Social Media i agencji interaktywnej NuOrder

 

<<
>>


Nasi partnerzy





Kontakt
 
 

Agencja Social Media