6ix
mapa strony     nota prawna      Google+
 
 
eSky
Prowadzenie fanpage'a i reklama na Facebooku eSky
 
Oceanic - Oillan
Kampania wizerunkowo - sprzedażowa dla marki Oillan (w tym: współpraca z blogerami i Facebook Ads)
 
WSIP
Prowadzenie fanpage'a oraz kampania na Facebook'u dla WSIP
 
Danfoss
Zintegrowana, wielokanałowa kampania dla Danfoss (w tym: prowadzenie fanpage'a)
 
Cydr Lubelski
Agencja 6ix Social Media obsługuje markę Cydru Lubelskiego (Fan Page, kampania na Facebooku)
 
Maspex - Tarczyn i DrWitt Premium
Prowadzenie fanpage'y i kampanii na Facebook'u dla marki Tarczyn i DrWitt Premium
 
Agros Nova - Kotlin
Prowadzenie fanpage'a i kampanii na Facebook'u marki Kotlin
 
Bayer
Agencja 6ix Social Media współpracuje z blogerami dla marki Priorin (Bayer).
 
PZT
Kampania zintegrowana dla Davis Cup by BNP Paribas i PZT
 
Nivea
Zintegrowana kampania marketingu rekomendacji "Mężczyzna marzeń" dla NIVEA.
 
Żubrówka
Agencja 6ix Social Media prowadzi Fan Page'a i kampanię na Facebooku dla Żubrówki
 
PZPN
Agencja 6ix Social Media w kampanii Social Media dla PZPN
 
Bols
Prowadzenie fanpage i kampanii reklamowych dla marki Bols na Facebooku
 
Power Balance
Zintegrowana kampania marketingu rekomendacji dla Power Balance
 
Tetra Pak
Kampania buzz marketingu dla Tetra Pak
 
Knauf Insulation
Kampania marketingu rekomendacji dla Knauf Insulation
 
Unilever
Kampania marketingu zintegrowanego dla Unilever
 
Big Star
Realizujemy produkcje interaktywne i kampania zintegrowana dla Big Star
 
Ride Snowboards
Kampania marketingu rekomendacji dla RIDE Snowboards
 
Bakoma
Konkurs dla marki "Satynowa Randka" (Bakoma)
 

Agencja 6ix Social Media prowadzi Fan Page'a i kampanię na Facebooku dla Żubrówki


Agencja 6ix Social Media obsługuje w Social Media Żubrówkę (CEDC). Prowadzimy dla niej fanpage, kampanie na Facebooku, aktywacje konkursowe.

 

  • Opracowanie strategii komunikacji marki w Social Media (fanpage na Facebooku, Instagram, Pinterest)
  • Realizacja kampanii reklamowych na Facebooku
  • Realizacja aktywności angażujących fanów marki na fanpage'u marki - gry i aplikacje
  • Uwzględnienie w komunikacji dużej liczby fanów zagranicznych - komunikacja anglojęzyczna
  • Komunikacja nowego wariantu smakowego – Żubrówki Palonej

 

Identyfikacja w/w obszarów pozwoliła nam starannie zaplanować i wdrożyć każdy aspekt komunikacji realizowanej na fanpage marki Żubrówka i w pozostałych kanałach Social Media.

 

Kluczowym wyzwaniem, przed którym stanęliśmy było zapewnienie spójności komunikacji na fanpage'u z konstrukcją marki.

 

Założenie to konsekwentnie realizujemy w oparciu o dedykowane, sensoryczne kreacje graficzne – zarówno w postaci brandowanych postów, zestawu dedykowanych zakładek oraz licznych aplikacji dla fanów marki.

 

Za pomocą tych narzędzi konsekwentnie budujemy światy marek poszczególnych wariantów smakowych produktu: Żubrówki Bison Grass, Żubrówki Białej oraz wprowadzonej na rynek w ubiegłym roku Żubrówki Palonej.

  

 

Uwzględnienie fanów zagranicznych na fanpage'u

 

Z uwagi na popularność marki Żubrówka za granicą fanpage pełni rolę naturalnego touchpointu z międzynarodowymi klientami marki.

 

Dlatego też komunikacja na fanpage’u jest prowadzona równolegle w języku polskim i angielskim, a okolicznościowo również w języku hiszpańskim, francuskim i niemieckim.

 

Także dodatkowe funkcjonalności fanpage'a, takie jak aplikacje są projektowane z uwzględnieniem dwujęzycznej komunikacji.

 

 

Aplikacje i konkursy na fanpage

 

Budujemy angażujące aplikacje dla użytkowników Facebooka i wspieramy je kampaniami reklamowymi.

 

Kładziemy szczególny nacisk na prostotę mechanizmu każdej z aplikacji umieszczonej na fanpage'u oraz niski próg wejścia do aktywności. Każda ze zbudowanych przez nas aplikacji została silnie osadzona w świecie marki Żubrówka.

 

Do tej pory zrealizowaliśmy 3 aplikacje na Facebooka:

  • Pozytywne Żubracje
  • Zabierz Żubrówkę w Podróż
  • Drinki chodzą parami

 

Proces budowania świata marki Żubrówka w Social Media ilustruje poniższa infografika.

 

Zapraszamy również do lektury artykułu na temat budowania świata marki w mediach społecznościowych – 12 spotrzeżeń dotyczących komunikacji na Fanpage’u, czyli jak konsekwentnie budować świat marki minimalizując ryzyko i koszty.

 

Kampania na Facebook'u. prowadzenie Fanpage'y

 

 

Zobacz także:

 

> Ambasadorki Bols

> Kampanie w Social Media

> Facebook: aplikacje i prowadzenie Fanpage'y



 
Nasi partnerzy





Kontakt
 
 

Agencja Social Media