6ix
mapa strony     nota prawna      Google+
 
 

eRzecznik marki - jawne kampanie na forach

 

eRzecznik marki to jedna z jawnych form marketingu szeptanego polegająca na oficjalnym reprezentowaniu marki w dyskusjach sieciowych, głównie na forach internetowych.

 

Komunikacja jest prowadzona w sposób jawny - co zapewnie markom pełne bezpieczeństwo.

 

Podstawową zaletą kampanii eRzecznika marki jest fakt, że zapewnia ona markom bardzo duże bezpieczeństwo komunikacji dzięki swojej całkowitej jawności.

 

Launch marki Power Balance wykorzystujący eRzecznika Marki, marketing szeptany

 

Launch marki Power Balance w Polsce wykorzystujący eRzecznika marki na forach internetowych

 

 

 

Benefity kampanii eRzecznika marki:

  • zaufanie i wiarygodność w oczach konsumentów
  • możliwość oficjalnego kontaktu z Liderami Opinii i najbardziej zaangażowanymi konsumentami w ich naturalnych touchpointach – na forach internetowych
  • bardzo duże bezpieczeństwo komunikacji

 

 

Cela kampanii marketingu szeptaanego w formie eRzecznika?

 

  • lokalizacja konsumentów znajdujących się w dojrzałych stadiach procesu zakupowego, takich jak np. „Consideration” i "Intent to Purchase" i wpływanie na ich decyzje zakupowe (gł. poprzez dostarczenie im wysokojakościowych treści np. doradczych, eksperckich czy edukacyjnych)
  • pozyskiwanie Liderów Opinii i wybranych użytkowników forów do akcji testowych i trialowych np. testy wersji beta, czy akcji typu „In the name of research”.
  • komunikacja z Liderami Opinii - konsumentami najbardziej zaangażowanymi
    w daną kategorię produktową. 

     

 

 

Kampanie eRzecznika Marki a tzw. efekt ROPO

 

Usługa eRzecznika Marki jest szczególnie istotną formą amplifyingu internetowego dla marek, które w procesie zakupowym posiadają silny efekt ROPO polegający na poszukiwaniu przez konsumentów informacji online o marce przed jej zakupem dokonywanym offline.

 

 

Dobrym przykładem tego typu kategorii są np. motoryzacja, bankowość, usługi finansowe czy AGD/RTV.

 

Dla wielu marek posiadanie kompleksowej polityki komunikacji na forach internetowych jest dziś koniecznością.

 

Na takie działania, poza amplifyingiem i eRzecznikiem, składa się również system monitorujący komunikaty o marce na forach i w Social Media.

 

Dodatkowo usługa eRzecznika często jest silnie sprzężona z działem PR danej marki, co pozwala zapewnić jej spójne działania zarówno w sieci jak
i w offline.

 

kampania "Ekoszkoła" marki Knauf Insulation wykjorzystująca eRzecznika marki, marketing szeptany

 

Kampania "Ekoszkoła" dla Knauf Insulation wykorzystująca eRzecznika marki

 

 

Zobacz także:

 

> Nowa forma amplifyingu - eRzecznik marki (część I)

> Nowa forma amplifyingu - eRzecznik marki (część II)

> Amplifying internetowy

> Kampanie w Social Mediach

 

<<
>>


Nasi partnerzy





Kontakt
 
 

Agencja Social Media