6ix
mapa strony     nota prawna      Google+
 
 
eSky
Prowadzenie fanpage'a i reklama na Facebooku eSky
 
Oceanic - Oillan
Kampania wizerunkowo - sprzedażowa dla marki Oillan (w tym: współpraca z blogerami i Facebook Ads)
 
WSIP
Prowadzenie fanpage'a oraz kampania na Facebook'u dla WSIP
 
Danfoss
Zintegrowana, wielokanałowa kampania dla Danfoss (w tym: prowadzenie fanpage'a)
 
Cydr Lubelski
Agencja 6ix Social Media obsługuje markę Cydru Lubelskiego (Fan Page, kampania na Facebooku)
 
Maspex - Tarczyn i DrWitt Premium
Prowadzenie fanpage'y i kampanii na Facebook'u dla marki Tarczyn i DrWitt Premium
 
Agros Nova - Kotlin
Prowadzenie fanpage'a i kampanii na Facebook'u marki Kotlin
 
Bayer
Agencja 6ix Social Media współpracuje z blogerami dla marki Priorin (Bayer).
 
PZT
Kampania zintegrowana dla Davis Cup by BNP Paribas i PZT
 
Nivea
Zintegrowana kampania marketingu rekomendacji "Mężczyzna marzeń" dla NIVEA.
 
Żubrówka
Agencja 6ix Social Media prowadzi Fan Page'a i kampanię na Facebooku dla Żubrówki
 
PZPN
Agencja 6ix Social Media w kampanii Social Media dla PZPN
 
Bols
Prowadzenie fanpage i kampanii reklamowych dla marki Bols na Facebooku
 
Power Balance
Zintegrowana kampania marketingu rekomendacji dla Power Balance
 
Tetra Pak
Kampania buzz marketingu dla Tetra Pak
 
Knauf Insulation
Kampania marketingu rekomendacji dla Knauf Insulation
 
Unilever
Kampania marketingu zintegrowanego dla Unilever
 
Big Star
Realizujemy produkcje interaktywne i kampania zintegrowana dla Big Star
 
Ride Snowboards
Kampania marketingu rekomendacji dla RIDE Snowboards
 
Bakoma
Konkurs dla marki "Satynowa Randka" (Bakoma)
 

Realizujemy produkcje interaktywne i kampania zintegrowana dla Big Star


Agencja Interaktywna NuOrder i 6ix Social Media zrealizowały dla Big Star następujące działania: 

  • kampanię na Facebooku (Facebook Ads)
  • prowadzenie fanpage
  • serwis internetowy
  • narzędzie do realizacji zamówień wewnętrznych w sieci sprzedaży
  • kampanię performance marketingu (Google AdWords)
  • jawną kampanię marketingu szeptanego (amplifying internetowy)

 

Planując strategię nowego serwisu Klienta mieliśmy w szczególności na uwadze trudny charakter grupy docelowej oraz bardzo istotną rolę kreacji w tej grupie produktowej – mówi Michał Siejak dyr. zarządzający agencji interaktywnej NuOrder.


W rezultacie powstała oparta o dobre praktyki web-usability strona, która zachęca Internautów do głębokiego i sensorycznego doświadczania marki. Wdrożenie projektu zajęło agencji trzy tygodnie.

 

W projektowaniu serwisu wykorzystała m.in. technologię Papervision pozwalającą uzyskać wrażenie 3D w wędrówce po zakamarkach Berlina, gdzie pod okiem Marcina Tyszki realizowana została sesja fotograficzna promująca nową kolekcję Big Stara.

 

„Projektując serwis marki Big Star zależało nam na tym, aby witryna skutecznie integrowała się z pozostałymi planowanymi działaniami.

 

Szczególnej uwagi wymagało zoptymalizowanie jej pod kątem wyszukiwarek internetowych – również tak, aby obniżać koszt kliknięcia kampanii PPC oraz maksymalizować konwersje do serwisu z pozostałych kanałów takich, jak amplifying internetowy na forach dyskusyjnych czy działania na Facebooku”

 

Ważnym elementem kampanii zintegrowanej będzie zaplanowany na początek września 2010 zasięgowy konkurs konsumencki.

 

 



 
Nasi partnerzy





Kontakt
 
 

Agencja Social Media