Realizujemy produkcje interaktywne i kampania zintegrowana dla Big Star
Agencja Interaktywna NuOrder i 6ix Social Media zrealizowały dla Big Star następujące działania:
- kampanię na Facebooku (Facebook Ads)
- prowadzenie fanpage
- serwis internetowy
- narzędzie do realizacji zamówień wewnętrznych w sieci sprzedaży
- kampanię performance marketingu (Google AdWords)
- jawną kampanię marketingu szeptanego (amplifying internetowy)
Planując strategię nowego serwisu Klienta mieliśmy w szczególności na uwadze trudny charakter grupy docelowej oraz bardzo istotną rolę kreacji w tej grupie produktowej – mówi Michał Siejak dyr. zarządzający agencji interaktywnej NuOrder.
W rezultacie powstała oparta o dobre praktyki web-usability strona, która zachęca Internautów do głębokiego i sensorycznego doświadczania marki. Wdrożenie projektu zajęło agencji trzy tygodnie.
W projektowaniu serwisu wykorzystała m.in. technologię Papervision pozwalającą uzyskać wrażenie 3D w wędrówce po zakamarkach Berlina, gdzie pod okiem Marcina Tyszki realizowana została sesja fotograficzna promująca nową kolekcję Big Stara.
„Projektując serwis marki Big Star zależało nam na tym, aby witryna skutecznie integrowała się z pozostałymi planowanymi działaniami.
Szczególnej uwagi wymagało zoptymalizowanie jej pod kątem wyszukiwarek internetowych – również tak, aby obniżać koszt kliknięcia kampanii PPC oraz maksymalizować konwersje do serwisu z pozostałych kanałów takich, jak amplifying internetowy na forach dyskusyjnych czy działania na Facebooku”
Ważnym elementem kampanii zintegrowanej będzie zaplanowany na początek września 2010 zasięgowy konkurs konsumencki.