Agencja 6ix Social Media współpracuje z blogerami dla marki Priorin (Bayer).
Agencja 6ix Social Media przeprowadziła seeding produktów i zrealizowała akcje z 50 blogerkami i vlogerkami dla marki Priorin Extra.
Celem kampanii marki Priorin® Extra było zbudowanie wiarygodności i trialu zarówno wśról Liderów Opinii - 50 blogerów jak i samych konsumentów.
Zaprosiliśmy do współpracy 50 blogerów Liderów Opinii w postaci czołowych blogerek piszących o kondycji włosów i recenzujących kosmetyki.
Współpracujące blogerki testuja Priorin Extra
Każda z blogerek mogła przetestować Priorin® Extra i zaprosić swoje czytelniczki do wzięcia udziału w ankiecie – na każdym blogu 10 pozytywnie zakwalifikowanych czytelniczek brało udział w kampanii seedingu Priorin® Extra
Wysłano w niej łącznie 500 zestawów produktowych. Każda osoba, która zakwalifikowała się do akcji, otrzymała pełną 3 - miesięczną kurację.
- Ankietę weryfikującą uczestników wypełniło 5610 osób.
- Została ona wyprodukowana przez naszą agencję interaktywną NuOrder.
- Na blogach pojawiło się 169 publikacji na temat Priorin® Extra i 1520 komentarzy.
Wyniki akcji ilustruje załączona infografika.
Dane z monitoringu sieci pozyskano za pomocą narzędzia SentiOne.
Zobacz także:
> Facebook: aplikacje i prowadzenie Fanpage'y