6ix
mapa strony     nota prawna      Google+
 
 
eSky
Prowadzenie fanpage'a i reklama na Facebooku eSky
 
Oceanic - Oillan
Kampania wizerunkowo - sprzedażowa dla marki Oillan (w tym: współpraca z blogerami i Facebook Ads)
 
WSIP
Prowadzenie fanpage'a oraz kampania na Facebook'u dla WSIP
 
Danfoss
Zintegrowana, wielokanałowa kampania dla Danfoss (w tym: prowadzenie fanpage'a)
 
Cydr Lubelski
Agencja 6ix Social Media obsługuje markę Cydru Lubelskiego (Fan Page, kampania na Facebooku)
 
Maspex - Tarczyn i DrWitt Premium
Prowadzenie fanpage'y i kampanii na Facebook'u dla marki Tarczyn i DrWitt Premium
 
Agros Nova - Kotlin
Prowadzenie fanpage'a i kampanii na Facebook'u marki Kotlin
 
Bayer
Agencja 6ix Social Media współpracuje z blogerami dla marki Priorin (Bayer).
 
PZT
Kampania zintegrowana dla Davis Cup by BNP Paribas i PZT
 
Nivea
Zintegrowana kampania marketingu rekomendacji "Mężczyzna marzeń" dla NIVEA.
 
Żubrówka
Agencja 6ix Social Media prowadzi Fan Page'a i kampanię na Facebooku dla Żubrówki
 
PZPN
Agencja 6ix Social Media w kampanii Social Media dla PZPN
 
Bols
Prowadzenie fanpage i kampanii reklamowych dla marki Bols na Facebooku
 
Power Balance
Zintegrowana kampania marketingu rekomendacji dla Power Balance
 
Tetra Pak
Kampania buzz marketingu dla Tetra Pak
 
Knauf Insulation
Kampania marketingu rekomendacji dla Knauf Insulation
 
Unilever
Kampania marketingu zintegrowanego dla Unilever
 
Big Star
Realizujemy produkcje interaktywne i kampania zintegrowana dla Big Star
 
Ride Snowboards
Kampania marketingu rekomendacji dla RIDE Snowboards
 
Bakoma
Konkurs dla marki "Satynowa Randka" (Bakoma)
 

Agencja 6ix Social Media współpracuje z blogerami dla marki Priorin (Bayer).


 

Agencja 6ix Social Media przeprowadziła seeding produktów i zrealizowała akcje z 50 blogerkami i vlogerkami dla marki Priorin Extra.

 

 

Celem kampanii marki Priorin® Extra było zbudowanie wiarygodności i trialu zarówno wśról Liderów Opinii - 50 blogerów jak i samych konsumentów.

 

Zaprosiliśmy do współpracy 50 blogerów Liderów Opinii w postaci czołowych blogerek piszących o kondycji włosów i recenzujących kosmetyki.

 

 

Współpracujące blogerki testuja Priorin Extra

 

Każda z blogerek mogła przetestować Priorin® Extra i zaprosić swoje czytelniczki do wzięcia udziału w ankiecie – na każdym blogu 10 pozytywnie zakwalifikowanych czytelniczek brało udział w kampanii seedingu Priorin® Extra

 

Wysłano w niej łącznie 500 zestawów produktowych. Każda osoba, która zakwalifikowała się do akcji, otrzymała pełną 3 - miesięczną kurację.

  • Ankietę weryfikującą uczestników wypełniło 5610 osób.
  • Została ona wyprodukowana przez naszą agencję interaktywną NuOrder.
  • Na blogach pojawiło się 169 publikacji na temat Priorin® Extra i 1520 komentarzy.

 

Wyniki akcji ilustruje załączona infografika.
Dane z monitoringu sieci pozyskano za pomocą narzędzia SentiOne.

 

infografika-bayer-priorin-extra

 

Zobacz także:

 

> PZPN Łączy nas piłka

> Kampanie w Social Media

> Facebook: aplikacje i prowadzenie Fanpage'y



 
Nasi partnerzy





Kontakt
 
 

Agencja Social Media