6ix
mapa strony     nota prawna      Google+
 
 
Social Media - 12 spostrzeżeń dot. prowadzenia i kampanii na Facebooku
 
Marketing szeptany
 
Mechanizmy marketingu rekomendacji - "In the name of research", cz.1
 
Mechanizmy marketingu rekomendacji - "In the name of research", cz. 2
 
Marketing szeptany - jak za jego pośrednictwem promować markę?
 
Narzędzia Social Media - marketing szeptany
 
Marketing szeptany (WoMM) jako formy działań Social Media
 
Zaangażowanie w kampaniach zintegrowanych
 
Liderzy Opinii i influenserzy – filar efektywnej rekomendacji w Social Media
 
Jawne kampanie na forach internetowych (Rzecznik marki i Online ekspert)
 
Akcje marketingu rekomendacji (WoMM) z udziałem Liderów Opinie
 
eRzecznik marki, część I
 
Stałe wsparcie marki w sieci i Social Media - część I
 
eRzecznik marki, część II
 
NPS (Net Promoter Score) - filar rekomendacji
 
Efekt ROPO (research Online, Purchase Offline) w procesie zakupowym?
 
Efekt ROPO – cichy zabójca Twojej sprzedaży
 
Infografika - Efekt ROPO w Farmacji
 
Efekt ROPO, czyli co zabija Twoją sprzedaż?
 
Efekt ROPO, czyli gdzie konkurencja przechwytuje Twoich potencjalnych klientów?
 
Efekt ROPO, czyli co wpływa nawet na 50 % Twojej sprzedaży?
 
Inbound Marketing
 
Narzędzia Social Media - Sprzedaż napędzana dobrym słowem - część I.
 
Narzędzia Social Media - Sprzedaż napędzana dobrym słowem - część II.
 
Narzędzia Social Media - Kampanie na forach internetowych – rodzaje i zastosowania
 
Znaczenie forów internetowych w branży motoryzacyjnej - infografika
 
»  Znaczenie forów internetowych w bankowości - infografika
 
Online Ekspert, czyli jak stać się partnerem konsumentów na forach internetowych?
 
Infografika: Wybuch elektrowni atomowej – siła plotki w sieci
 
Znaczenie touchpointów internetowych dla marek kosmetycznych
 
Narzędzia agencji Social Media - kampanie na Facebooku
 
Obsługa Social Media - posty to nie wszystko
 

Okiem agencji Social Media - Znaczenie forów internetowych w bankowości

 

Infografika ukazała się na serwisie Brief.pl

 

Opinie i informacje na forach internetowych mają realny wpływ na poziom sprzedaży marek z wielu kategorii produktowych.

 

Agencja 6ix WoMM & Social Media oraz Monitoring Internetu SentiOne przygotowały infografikę przedstawiającą znaczenie forów internetowych w bankowości.

 

Według badania przeprowadzonego przez GFK i Google dla Deutsche Banku aż 59% konsumentów przed założeniem nowego konta bankowego aktywnie poszukuje informacji i opinii na ten temat w Internecie.

 

Proces researchu sieci uwzględnia całą gamę touchpointów - serwisy internetowe, strony i blogi eksperckie oraz fora internetowe.

 

Informacje i opinie w sieci, które znajdą konsumenci mają bardzo silny wpływ na ich decyzje zakupowe. Zjawisko to nazywane jest Efektem ROPO (Research Online Purchase Offline).

 

Fora internetowe odgrywają w tym procesie kluczową rolę - opinie tam znalezione skłaniają konsumentów do podtrzymania wcześniej podjętej decyzji zakupowej lub do jej całkowitej zmiany.

 

Agencja 6ix WoMM & Social Media oraz Monitoring Internetu SentiOne przygotowały infografikę przedstawiającą potencjał forów internetowych w procesie sprzedaży produktów bankowych.

 

Więcej informacji na temat znaczenia forów internetowych oraz możliwości ich zagospodarowania znajduje się na www.onlineekspert.pl

 

Michał Siejak

dyr. zarządzający agenmcji 6ix Social Media agencji interaktywnej NuOrder

 

 



 

Zobacz także:

> Jak konsekwentnie budować świat marki minimalizując ryzyko i koszty

> Efekt ROPO, czyli co wpływywa na 50% Twojej sprzedazy

<<
>>


Nasi partnerzy





Kontakt
 
 

Agencja Social Media