Okiem agencji Social Media - Znaczenie forów internetowych w bankowości
Infografika ukazała się na serwisie Brief.pl
Opinie i informacje na forach internetowych mają realny wpływ na poziom sprzedaży marek z wielu kategorii produktowych.
Agencja 6ix WoMM & Social Media oraz Monitoring Internetu SentiOne przygotowały infografikę przedstawiającą znaczenie forów internetowych w bankowości.
Według badania przeprowadzonego przez GFK i Google dla Deutsche Banku aż 59% konsumentów przed założeniem nowego konta bankowego aktywnie poszukuje informacji i opinii na ten temat w Internecie.
Proces researchu sieci uwzględnia całą gamę touchpointów - serwisy internetowe, strony i blogi eksperckie oraz fora internetowe.
Informacje i opinie w sieci, które znajdą konsumenci mają bardzo silny wpływ na ich decyzje zakupowe. Zjawisko to nazywane jest Efektem ROPO (Research Online Purchase Offline).
Fora internetowe odgrywają w tym procesie kluczową rolę - opinie tam znalezione skłaniają konsumentów do podtrzymania wcześniej podjętej decyzji zakupowej lub do jej całkowitej zmiany.
Agencja 6ix WoMM & Social Media oraz Monitoring Internetu SentiOne przygotowały infografikę przedstawiającą potencjał forów internetowych w procesie sprzedaży produktów bankowych.
Więcej informacji na temat znaczenia forów internetowych oraz możliwości ich zagospodarowania znajduje się na www.onlineekspert.pl
Michał Siejak
dyr. zarządzający agenmcji 6ix Social Media agencji interaktywnej NuOrder
Zobacz także:
> Jak konsekwentnie budować świat marki minimalizując ryzyko i koszty
> Efekt ROPO, czyli co wpływywa na 50% Twojej sprzedazy